روز گذشته محمد منان رئیسی نماینده جوان منتخب مردم قم ضمن بازدید از بازار کفش قم در انجمن کفش ماشینی حضور یافت و پس از آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت کفش با رئیس انجمن دیدار و گفتگو کرد.

رئیسی نماینده منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه قم، کهک ، جعفر آباد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های فعالان صنعت کفش استان توجه ویژه به این صنعت را از اولویت های خود دانست و افزود: پیشرفت‌های قابل توجه و محسوس این صنعت با دستاورد جلوگیری از قاچاق و خروج سرمایه کشور قابل تحسین است.
وی ضمن اشاره به نقش مردمی سازی رمز تحقق تمدن نوین اسلامی خاطر نشان کرد: صنعت کفش می‌تواند به عنوان یک الگوی نمونه مردمی سازی برای دیگر صنایع تبدیل شود.

محمد منان رئیسی حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس سیزدهم را نقطه عطف بصیرت و دشمن شناسی مردم دانست و یادآور شد: در مقابل این افتخار آفرینی مردم ، مجلس باید تمام تلاش خودرا در جهت آسایش ،رفاه و بهبود اقتصاد و معیشت مردم انجام دهد که مهمترین آنها نگاه دلسوزانه و مدبرانه به تولیدکنندگان خواهد بود.

جواد شعبان زاده رئیس انجمن کفش ماشینی ضمن تبریک به رئیسی و اشاره به شعار تعیین شده سال توسط مقام معظم رهبری در چند سال اخیر با محوریت اقتصاد و تولید ضمن تاکید بر توجه ویژه مجلس سیزدهم خاطر نشان کرد: تنها تولید و صادرات می‌تواند کشور را از شرایط فعلی عبور دهد.
رئیس کمیسون صادرات کفش کشور همچنین ضمن بیان مشکلات موجود بر سر راه تولید ، اعلام آمادگی بخش خصوصی برای ارائه راهکارهای برون رفت از جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران و عنوان کرد: تولیدکنندگان کشور به عنوان افسران این جبهه درصورت رفع موانع و مشکلات از سوی دستگاه‌های حاکمیتی همچون گذشته تمام همت خود را در این مسیر به کار خواهند بست.

شعبان زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاههای مترکس و قم شوز بزرگترین رویدادهای صنعت کشور کشور و دستاوردهای آن در استان یاد آور شد: صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع پیشرو و شاخص استان در تامین زنجیره ارزش تولید گام‌های مثبتی برداشته است.

شعبان زاده ارتباط مستقیم و بی واسطه حاکمیت و مجلس با تولید کنندگان را حلقه مفقوده رفع موانع تولید دانست و افزود : یک روز معین در هرماه به عنوان روز ارتباط با صنعتگران با رئیسی و دیگرنمایندگان منتخب با هدف بازدید از صنایع مختلف استان و شنیدن مشکلات دغدغه ها و پیشنهادات بخش خصوصی می‌تواند راهگشای موانع باشد
رئیسی نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد گفت:پس از شروع به کار مجلس سیزدهم با کمک جوانان فعال در صنعت این جلسات را برگزار خواهد کرد

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید