یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

برای ساختن یک مملکت باید آن را دوست داشت

تقارن زیبا و دلنشین بهار قرآن و طبیعت در سال جدید، نوید سالی پر از خیر و برکت را به همراه خود دارد و می‌بایست آن را به فال نیک گرفت.
آغاز سال نو فرصتی است برای زدودن غبار غم‌ها و ناراحتی‌ها؛ همچنین فرصتی است برای محاسبه و اندیشیدن پیرامون تجربه یک ساله زندگی و تأمل در حرکت کردن و ادامه دادن به مسیر پیش رو.
امید داریم سال ۱۴۰۳ با «واگذاری کارها به مردم و گره‌گشایی اقتصادی» نقطه عطفی در تغییر شرایط فعلی اقتصاد کشور باشد و لازمه تحقق این شعار، التزام عملی دولتمردان به آن می‌باشد.
سال ۱۴۰۲ خانواده بزرگ صنعت کفش ایران، میزبان دو رویداد بزرگ و بین المللی یعنی هفتمین دوره نمایشگاه قم شوز و اولین دوره نمایشگاه مَترِکس (صنایع وابسته کفش) بود که برای اولین بار در تاریخ صنعت کفش کشور به صورت تخصصی و بین المللی برگزار شد، که از جمله آثار و برکات آن می‌توان به جلوگیری از خام فروشی، بومی‌سازی تکنولوژی‌های واردارتی و توجه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد.
همدلی و هم‌افزایی خانواده صنعتگران تلاش‌گر این صنعت عظیم باعث شد تا بار دیگر شعار با هم رشد کنیم را به منصه ظهور برسانیم و برای ساختن ایرانی قوی و آباد در کنار هم تلاش کنیم.
متأسفانه همچنان بزرگترین درد و رنج مردم ایران زمین مشکلات اقتصادی است و همچنان معتقدیم راه حل خروج از این وضعیت وخیم بهره‌گیری از نظر متخصصین، متعهد، دلسوز و اعتماد به جوانان نخبه و زبده حوزه صنعت و اقتصاد می‌باشد.
اکنون در آستانه سال نو شمسی چنانچه در دعای تحویل سال می‌خوانیم «یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال» باید برای تحول در حوزه اقتصاد کشور عزیزمان آماده شویم و خود را مجهز به سلاح همّت، غیرت و تلاش نماییم.
اینجانب ضمن طلب حلالیت و قدردانی از تمامی دوستان، همکاران، مدیران و صنعتگران سالی سرشار از موفقیت و سلامتی را برای شما از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می‌نمایم.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید