سعیدرضا خالقی ثابت عضو هیات مدیره انجمن کفش ماشینی استان قم در گفت و گو با مجله صنعت کفش قم عنوان کرد انگیزه ما در هیات مدیره انجمن کفش قم در راستای کمک به هم صنف های خود و ارتقای صنعت کفش و معرفی صنعت کفش استان قم به تمام دنیا است تا بتوانیم با این انگیزه صنعت کفش را در کل ایران به ویژه استان قم به سطح بالاتری ارتقا بدهیم با تلاش هیات مدیره جدید این امر محقق شده و بسیار به بازارهای روز جهانی نزدیک شدیم و تقریبا صنعت کفش قم به همه دنیا معرفی شده است.
خالقی در ادامه یادآور شد: در انجمن کفش قم هم اکنون هیات مدیره به خوبی استقرار یافته اند؛ بدون شک اگر هیات مدیره یکرنگ و یکدل باشند کارها پیشرفت میکند. در هیات مدیره با توکل به خدا و سکانداری جواد شعبانزاده که به خلاقیت و رهبری خود ایشان بسیار معتقد هستیم کارها پیش میرود. در این انجمن ما همگی با هم یکدل و یکرنگ هستیم و کارها به صورت دلی انجام می گیرد.


اقدامات آموزشی در انجمن کفش قم
وی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در زمینه آموزش در انجمن کفش انجام گرفته بیان کرد ما در بخش آموزش با استفاده از نیروهای جوان ترتیبی داده ایم که کلاسهای آموزشی نیز برگزار شود و در رابطه با یک رشته تحصیلی با دانشگاهی در قم هماهنگ کرده ایم تا رشته کفش به صورت دانشگاهی تدریس شود و در این صنعت مدرک دانشگاهی ارائه شود. این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید