هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم در حالی شلوغ‌ترین ساعات خود را سپری کرد که تا پایان روز سوم بیش از ۴۰ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند.
هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم از ۲۶ تا ۲۹ دی‌ماه جاری با حضور ۴۰۰ شرکت برتر کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا شد و شاهد استقبال قابل‌توجهی از سوی تجار ایرانی، خارجی و عموم علاقه‌مندان بوده است.
در حاشیه این نمایشگاه پویش “عیدانه کفش” با هدف جمع آوری ۱۰۰ هزار جفت کفش توسط فعالان این صنعت و خیرین جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند همزمان با سال نو نیز راه اندازی شد که در مجموع بیش از۱۴۰ هزار جفت کفش از این محل توسط فعالان این صنعت اهدا شد.
شماری از مسوولان ملی و استانی نیز ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با فعالان و صنعتگران کفش کشور گفت و گو کردند.
@qom_shoe_association
جواد شعبان‌زاده در حاشیه روز پایانی هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: افزون بر ۴۰ هزار فعال تخصصی صنعت کفش از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته، هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین‌الملل نهادینه شده و از حالا باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه‌ریزی شود.
رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خاطرنشان کرد: طبق افق پنج ساله صنعت کفش کشور صادرات ۸۰۰ میلیون جفت از این محصول برنامه‌ریزی شده است.
@qom_shoe_association
شعبان‌زاده تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاست‌گذاری‌های این نمایشگاه اتصال حلقه‌های زنجیره تأمین و تولید صنعت کفش و بومی‌سازی و دانش‌بنیان صنایع وابسته به کفش بوده است.
وی ابراز داشت: طی سیاست‌گذاری های انجام شده صنعت کفش ایران باید طی ۵ سال آینده از رتبه دوازدهم به رتبه هشتم کاهش یابد.
شعبان‌زاده در پایان عنوان کرد: در قالب این نمایشگاه و با اجرای طرح عیدانه کفش، بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند جمع آوری شد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید