مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به توانمندی‌های ایران در صنعت کفش، گفت: این صنعت با اشتغال قابل‌توجه خود قدرت رقابت در سطح جهانی دارد.
@qom_shoe_association
محسن امیدیان روز پنجشنبه در حاشیه سومین روز از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های بارز این صنعت در این است که با رونق و بالندگی آن بسیاری از صنایع وابسته نیز نقش پررنگی در اشتغال بومی ایفا می‌کنند.
@qom_shoe_association
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه افزون بر ۷۰ درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می‌شود، ابراز داشت: این محصول یکی از محصولات اصلی این استان در حوزه صادرات و لازم است تا نسبت به بازاریابی‌های جدید در کشورهای دیگر اقدام شود.
امیدیان با بیان اینکه قم در صنعت کفش دارای سابقه و اصالت ویژه است، یادآور شد: این صنعت در استان قم به‌خاطر پیوند آن با اشتغال خانگی دارای پیوست‌های فرهنگی در کنار توانمندسازی خانوارها است.
@qom_shoe_association
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست‌جمهوری گفت: از بیش از ۳۰ ملیت جهان که جزو فعالان و تجار این صنعت هستند تاکنون از نمایشگاه کفش قم بازدید کردند که می‌تواند در بسترسازی معرفی این نمایشگاه اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم یکی از نمایشگاه‌های فاخر در سطح ملی است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سطح منطقه و عرصه بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارد و از ظرفیت بسیار ویژه‌ای در معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی برخوردار است.
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به حضور صدها تاجر خارجی در نمایشگاه تخصصی کفش قم، گفت: حضور این فعالان در بسترسازی و صادرات این محصول برای کشور دارای اهمیت ویژه است.
هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با ۴۰۰ غرفه از ۲۶ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا شد و تا ۲۹ دی‌ماه ادامه داشت.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید