دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم گفت: فضای اندک نمایشگاه در مقایسه با حجم بالای تقاضا جهت استقرار غرفه، مهمترین چالش هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم است.

محسن سلیمانی در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: هفتمین دوره نمایشگاه کفش قم به صورت کاملا تخصصی و با رویکرد تخصصی در حال برگزاری است که می‌تواند زمینه‌ساز معرفی و صادرات این محصول ارزشمند شود.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت در ۳۷۰ غرفه توانمندی‌های خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

سلیمانی با اشاره حضور بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف کشور، تصریح کرد: همچنین از ۳۴ میلت جهان از این نمایشگاه بازدید داشته‌اند.

وی تاکید کرد: بیشترین بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی قم از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان و هندوستان هستند.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم عنوان کرد: فضای اندک نمایشگاه در مقایسه با حجم بالای تقاضا جهت استقرار غرفه، مهمترین چالش هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم است.

برای اطلاع از اخبار نمایشگاه کفش پیج اینستاگرام انجمن کفش قم را دنبال کنید
@qom_shoe_association

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید