مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه تکمیل زنجیره تولید از نیازهای مهم صنعت کفش است، گفت: صنعت کفش بخاطر ارزش افزوده بالای آن و بستر مناسب جهت صادرات از صنایع مهم کشور است.

محمود سیجانی عصر پنجشنبه در حاشیه سومین روز از هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم صنعت کفش کم‌آب‌بر بودن آن است که با اقلیم استانی مانند قم متناسب است.

مدیرکل صمت تهران با اشاره به مشکلات نقدینگی برخی از واحدهای تولید کفش تصریح کرد: طرح‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدکننده کفش نیازمند تامین نقدینگی است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم در هفتمین سال از برگزاری خود به یک نقطه عطف در صنعت کشور رسیده که می‌تواند به الگویی در برپایی نمایشگاه‌های دیگر باشد.

سیجانی ادامه داد: در سطح کشور برپایی نمایشگاه‌هایی در ابعاد نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم کمتر فرصت بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور تولیدکنندگان برتر در سطح ملی و بین‌المللی در نمایشگاه تخصصی کفش قم، اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم موفق شده تا مخاطبان عمومی و تخصصی را به خوبی جذب کند و نمایشگاه کفش قم یک نمایشگاه در مفهوم و قواره بین‌المللی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران ابراز با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه‌ها در توسعه صنعت قم نیز اثرگذار است، داشت: صنعت کفش ایران با اتکا به دانش روز و نفوذ در بازارهای جهانی، عرصه‌های جدیدی در جهت رونق و بالندگی خود به دست آورده است.

سیجانی عنوان کرد: شهرهای شهریار و اسلام شهر تهران در تکمیل زنجیره تولید صنعت کفش، همراهی و تعامل تنگاتنگی دارند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید