محمدتقی شاهچراغی در مورد صنعت کفش استان قم گفت: صنعت کفش در استان قم، صنعتی به شدت اثرگذار و قابل توسعه است. این صنعت مطابق با نیاز و فرهنگ مردم رشد کرده و توسعه یافته است و در حال حاضر شاهد صادرات چشمگیری از استان هستیم.
محمدتقی شاهچراغی برگزاری نمایشگاه را یک فرصت برای صنعت عنوان و تاکید کرد: از آنجا که نمایشگاه با هدف تقویت صادرات و همچنین معرفی صنعت کفش ایران و استان قم برگزار می‌شود و تجار و بازرگانان خارجی از ۳۴ کشور برای بازدید به نمایشگاه می‌آیند، این چهار روز فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی خواهد بود. چرا که علاوه بر تجار و بازرگانان خارجی به طور حتم بازرگانان داخلی هم از نمایشگاه بازدید خواهند کرد. راه‌ها برای سرمایه‌گذاری باز است و استانداری نیز در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.
لازم به ذکر است که بنا به گفته جواد شعبان‌زاده رئیس ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم، نمایشگاه کفش قم، نخستین نمایشگاهی است که در آن ثبت‌نام و جانمایی و حتی پیش ثبت‌نام اولیه و اطلاع‌رسانی همگانی از طریق سایت انجمن و کاملا به صورت الکترونیکی انجام گرفته است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید