مستر جیانگ، نماینده شرکت «لونگ‌شینگ» در ایران صحبت خود را با اشاره به سابقه‌ فعالیت‌هایش آغاز کرد و گفت: من از استان جیانگسو چین و از کارخانه لونگ‌شینگ می‌آیم و از ۱۹۹۵ این کار را شروع کرده‌ام. با اینکه حرفه‌ پدرم متفاوت بود اماچون تحصیلاتم مکانیک و مربوط به ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها بود، وارد این حرفه شدم. شرکتی که در حال حاضر در آن کار می‌کنم، از سال ۱۹۸۹ به‌عنوان یک کارخانه خصوصی شروع به کار کرده و من ۶ سال پس از تأسیس آن، وارد شرکت شدم. کارم را از فعالیت در بخش تکنولوژی شروع کردم و زمانی که در این زمینه پیشرفت کرده و به کار مسلط شدم، وارد حوزه فروش شدم.
وی کار خود را چنین توصیف کرد: کار ما تولید ماشین‌آلات بافت و تولید منسوجات است. ما تمام مدل‌های بافت حتی گرد بافت را هم داریم. دستگاه‌های بافت را در چهار مدل و سایز وارد کرده‌ایم که همه دستگاه‌های اتومات و کامپیوتری هستند و سایز دستگاه‌ها نیز از ۲۴ تا ۵۲ اینچ است.
او درخصوص انگیزه‌‌اش درباره کار در ایران چنین گفت: ایران علاوه بر داشتن هوا و مناظر خوب، منابع انسانی کافی و کارخانه‌دارهای خوب زیادی مثل جواد شعبان‌زاده دارد که از تکنولوژی ما استقبال می کنند. وقتی با جواد شعبان‌زاده صحبت کردم مصمم شدم تا برای کار به ایران بیایم و فعالیت‌هایم را توسعه بدهم.
او درخصوص برخورد ایرانی‌ها با خود و علاقه‌اش به حضور در ایران گفت: وقتی به ایران رسیدم برخوردها با من طوری بود که حقیقتا احساس کردم در میان خانواده‌ خودم هستم. مردم ایران بسیار مردم خوب و خوش‌برخورد و تمیز هستند و خوراکی‌های خوبی هم دارند، تنها مشکل این است که نیاز به توسعه تکنولوژی دارند و ما در تلاش هستیم به صنعت ایران کمک کنیم و فضای توسعه را فراهم کنیم. قدمت روابط تجاری ایران و چین به سال‌ها قبل و زمان فعالیت‌ در جاده‌ ابریشم برمی‌گردد و از نظر من هنوز هم این رابطه بسیار خوب است و ما علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران و مردمش هستیم. به همین دلیل هم قصد دارم در آینده با جدیت بیشتری فعالیت کنم و با اهالی صنعت کفش دیدارهای بیشتری داشته باشم.


وی درخصوص ویژگی‌های فنی دستگاه‌های خود گفت: دستگاه‌های من مختص تولید مدل‌هایی راحت با بهترین و جدیدترین طرح‌هاست که استفاده از آن‌ها هم ساده است و من نحوه کار با این دستگاه‌ها را به پرسنل آموزش می‌دهم. زیلان و مستر لی هر دو در شکوهیه و محمودآباد قم هستند. زیلان زیره را تولید می‌کند، لی قالب زیره را و من هم رویه را می‌دهم. از ما خواسته‌اند مدل‌های متفاوتی ارائه بدهیم و به همین دلیل تنوع کارهایمان زیاد است.
او شرایط استفاده از این دستگاه‌ها در کارخانه‌ها را اینگونه توضیح داد: میزان بهره‌وری تجهیزات و دستگاه‌ها، علاوه بر کیفیت خود دستگاه به محیط مناسب و آدم‌های کاربلد بستگی دارد. نگهداری بسیار مهم است و تمیز بودن محیط، در نگهداری از دستگاه‌ها نیز بسیار اهمیت دارد. اگر دستگاه‌ها از گرد و غبار در امان باشند، عمرشان طولانی است و اذیت هم نمی‌کنند. دما هم نباید خیلی تغییر کند و ضروری است از ۲۸ درجه بالاتر نرود. بنابراین قبل از تجهیز کارخانه‌ها با این ماشین‌ها، باید محیط خاصی در نظر گرفته شود که شرایط لازم را داشته باشد. ما قبل از کار با دستگاه‌ها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم تا درواقع جای ماهی دادن به افراد، ماهیگیری یادشان بدهیم چون معتقدیم این رمز روابط کاری خوب است.
او در پاسخ به این سوال که توان تولید کارخانه‌شان چقدر است و در نظر دارد چند دستگاه به ایران بفرستد، چنین گفت: کارخانه ما تاکنون ۲۰۰ هزار دستگاه تولید کرده که آن‌ها را به بیش از ۴۰ کشور جهان مانند روسیه، ازبکستان، پاکستان و ایتالیا صادر کرده است. توان تولید ما بسیار بالاست. در حال حاضر روزانه ۲۰ دستگاه تولید می‌کنیم و حتی به یکی از مشتری‌هایمان در چین در عرض ۳ ماه ۸۰۰ دستگاه تحویل دادیم. با توجه به اینکه ایران هم ظرفیت بالایی دارد، طبق صحبت‌هایمان با جواد شعبان‌زاده امیدواریم بتوانیم طی سه سال آینده کارخانه‌های بسیاری را تجهیز کنیم.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید