حجه الاسلام محمد جواد سلیمانی معاون فرهنگی و اجتماعی انجمن کفش قم در نشست صمیمی با تولید کنندگان صنعت کفش استان قم با اشاره به حضور افراد متدین و اصیل در صنعت کفش قم افزود: انجمن کفش قم منشا خیرات و برکات بسیار اعم از انجام امور خیره و عام المنفعه بوده و ضمن رسیدگی به محرومان اتفاقات مبارکی در این حوزه افتاده است

وی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین المللی قم شوز خاطر نشان کرد: به شکرانه رونق کسب و کار که برای عزیزان در این نمایشگاه اتفاق افتاد پویشی تحت عنوان “عیدانه کفش ” برگزار شد که در این پویش بیش از ۱۲۰ هزار جفت کفش به ارزش حدودا ۲۰۰ میلیارد ریال از شرکت کنندگان این نمایشگاه کفش جمع آوری شد و در اختیار نیازمندان مناطق محروم قرار گرفت .

معاون فرهنگی و اجتماعی انجمن کفش قم با تشریح اهمیت امور خیریه در کلیه صنایع استان خبر مسرت بخش کلنگ زنی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای انجمن کفش استان قم در هفته آینده در زمینی به متراژ ۶۵۰۰ متر و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع انجام و روند ساخت و ساز آن شروع خواهد شد.

حجه الاسلام سلیمانی با تاکید بر تعیین شعار سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری گفت: این حرکت پیشران میخواهد و صنعت کفش به عنوان مصداق بارز مشارکت مردمی میتواند به عنوان الگو معرفی شود. این انجمن چه در شکل گیری چه در فرآنید های توسعه ای از جمله برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی مترکس و قم شوز که باحداکثر مشارکت مردم و حداقل مشارکت دولت برپا شد و نتایج بسیار خوبی همچون افزایش صادرات و.. حاصل شد و باعث شد تا دیگر تشکلها در دیگر صنایع استان و کشورازاین فعالیت الگو برداری کنند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید