این برنامه به دعوت اتحادیه صنف کفاشان اصفهان و با حضور پیشکسوتان و فعالان تشکلی صنعت کفش کشور برگزار شد.
علی سجادی رییس اتحادیه کفاشان اصفهان در این آیین با خوشامد به مهمانان و با اشاره به رشد صنعت کفش ایران گفت: «اگر بخواهیم سبد کالایی تعریف کنیم نمی‌توانیم بگوییم صنعت کفش یک شهر و باید پرچم ایران را بالا بگیریم و نام کشور ایران را بلند کنیم و برای تعریف سبد کالایی ایران باید دست‌مان در دست هم باشد و همیاری کنیم و این صنعت را بالا ببریم.»

💢صنعت کفش در حال گذر از صنف به صنعت💢
جواد شعبانزاده، رییس هیات‌مدیره انجمن کفش ماشینی قم نیز گفت: «خوشبختانه صنعت کفش دارد به یک پویایی می‌رسد که در حال گذر از صنف به صنعت است. حواس‌مان باشد که در جریان تبلیغ و تبیین صنعت کفش، محکم اسم صنعت را بیاوریم.»
او افزود: «نسل جوان و خلاق دارد در صنعت کفش پای کار می‌آید و صنعتی فکر می‌کند. در بیرون از صنعت کفش، با صدای بلند و واحد در همه جا حامی یکدیگر و صنعت کفش باشیم. از تجربه یکدیگر بهره ببریم و راه‌های رفته را دوباره نرویم و دوباره دچار همان آزمون خطاهای گذشته نشویم.»

💢رضایتمندی شرط اول موفقیت نمایشگاه💢
احمدعلی مهدی‌پور، دبیر کمیسیون توسعه صادرات جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در نمایشگاه بسیار گفت: «اگر نمایشگاه به رضایتمندی شرکت‌کننده منجر نشود نمایشگاه موفقی نخواهد بود. رضایتمندی هشت مولفه دارد که نخستین مولفه آن بازار است نیازمند تبلیغات موثر است که باید درجامعه مخاطب هدف نقطه‌زنی بکند.»
او افزود: «مولفه دوم، کار علمی و به‌روز در نمایشگاه است. سال گذشته در نمایشگاه مترکس تلاش دوچندانی کردیم که فاصله میان علم و فناوری و صنعت در ایران با دیگر کشورهای جهان کم بشود و امسال نیز همان روند را توسعه داده‌ایم و ۱۵ کانتینر ماشین‌الات از چین و ایتالیا و ترکیه در نمایشگاه خواهیم داشت. علم را بها بدهیم و به پازل نمایشگاه اهمیت بدهیم.»
مهدی‌پور، کار خیر و مسوولیت اجتماعی، شخصیت‌دهی به نمایشگاه، توجه به رسانه موثراست و رسانه موثر خود صنعت است، همکاری تشکلی، برندسازی صنعت کفش ایران و تجربه‌نگاری و انتشار و اشتراک آمارها واقعی را از دیگر مولفه‌های ایجاد رضایتمندی در برگزاری نمایشگاه دانست.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید