کمیسیون و کارگروه آموزشی انجمن کفش ماشینی ،قم با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی مورد نیاز صنعت کفش حدود ۴ ماه است که فعالیت خود را در این انجمن آغاز کرده است.
محمد عقلایی رئیس کمیسیون آموزش انجمن کفش ماشینی قم در گفت و گو با مجله صنعت کفش قم عنوان کرد: کارگروه آموزشی به مدت ۴ ماه است که راه اندازی شده و قصد داریم برنامه های آموزشی خود را در این کارگروه مرحله به مرحله پیش میرویم
از مخاطبان خود برای ادامه کار بازخورد می گیریم تا نیاز مخاطبان و اعضای انجمن کفش را پاسخگو باشیم، از این رو درصدد برگزاری کارگاه ها و آموزش های مورد درخواست آنها هستیم.
عقلایی در ادامه خاطر نشان کرد: طی فعالیت خود در ۴ ماه گذشته یک کارگاه علمی برگزار کرده و یک استاد از ایتالیا برای آموزش سیلیکون پایه دعوت کرده ایم.
همچنین ۱۰ کارگاه آموزشی در نمایشگاه مترکس برگزار کردیم که این کارگاه ها شامل آشنایی با دستگاه پی یو آشنایی با مواد پی یو، عوامل موثر بر خرابی پییو طراحی و مدل سازی با دستگاه راینو آشنایی با هیدورلیک و پنوماتیک دستگاهها موضوع ،بازیافت طراحی روی قالب ماهیچه ،کفش فروش و هوش مدیریتی تولید بدون کارخانه از این کارگاه خیلی استقبال شد و مفاهیم پایه در صنعت پی وی سی و ای وی ای . و پی یو بودند
وی در پاسخ به این پرسش که آیا آموزشگاه انجمن راه اندازی شده است گفت: آموزشگاه هنوز صد درصد راه اندازی نشده است، اما در حال آماده کردن و راه اندازی آن هستیم که به دلیل درگیر بودن برای برگزاری نمایشگاه قم شوز همچنان آن را راه اندازی نکرده ایم. ما سمینار آموزشی برای غرفه داران نمایشگاه قم شوز داریم و در این سمینار کلاسهای آموزشی خود را معرفی خواهیم کرد.
برخی دوره های ما آشنایی با مسائل مالیاتی و موضوع فروش و بازاریابی است. البته باید با خود. اعضا و تولید کنندگان صحبت کرده و مشاوره بگیریم که به چه مباحثی بیشتر نیاز دارند که همان دوره ها را برای آنها برگزار کنیم
رئیس کمیسیون آموزش انجمن کفش ماشینی قم در پاسخ به این پرسش که آیا با موسسه یا مرکزی صحبت نکرده اید که مدرکی برای دوره های آموزشی ارائه بدهند، گفت: البته با چند دانشگاه و مرکز صحبت کرده ایم مشکلی نداریم و برای دوره های خود می توانیم مدرک ارائه بدهیم.
عقلایی در پاسخ به این پرسش که برای نمایشگاه قم شوز چه برنامه هایی در نظر گرفته اید گفت استقبال از نمایشگاه قم شوز به حدی بالا بود که ما نتوانستیم کارگاه های آموزشی در داخل نمایشگاه برگزار کنیم زیرا با کمبود فضا مواجه بودیم و ترجیح دادیم تا به متقاضیان بیشتری غرفه واگذار کنیم کارگاه های آموزشی در داخل انجمن و پس از نمایشگاه قم شوز برگزار خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بخش آموزش انجمن برای جشنواره قم، چه اقداماتی در دستور کار دارد عنوان کرد: برای جشنواره در اتاق بازرگانی با حضور مهدی سماواتی از متخصصان فروش یک سمینار برگزار میکنیم و غرفه داران را دعوت خواهیم کرد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید