ورود به قرن جدید و مصادف شدن آن با بزرگترین رویداد صنعت کفش ایران در ششمین دوره نمایشگاه تخصصی بین المللی قم شوز، الهام بخش گامی بلند در عرصه جهانی‌سازی صنعت کفش ایران بود.
رویدادی که به پشتوانه زحمات پیشکسوتان، همت بلند جوانان و اعتماد خانواده بزرگ کفش ایران رقم خورد و یادآور این نکته بود که شهر قم دارای چه ظرفیت و پتانسیلی در حوزه صنعت پایپوش و سایر صنایع می‌باشد.
وجود نورانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان نگین انگشتری در این شهر مقدس ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی و گردشگری را برای اهالی آن خلق نموده که لازم است بیش از پیش مورد توجه و بهره‌برداری همه صنایع پیشران استان (صنعت کفش، فرش، پوشاک، چوب، شیمیایی، غذایی، ساختمان، چاپ و بسته‌بندی) قرار بگیرد.
اکنون در آستانه سال نو شمسی وقت آن رسیده است تا با نگاه تجربه‌آمیز به گذشته همراه با تحویل سال، دل و جان خود را نیز برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر در همه‌ی ابعاد آن، چنانچه در دعای تحویل سال می‌خوانیم «یَا مُحَوِّلَ الحَولِ وَالاَحوَالِ حَوِّل حَالَنَا اِلَی اَحسَنِ الحَالِ» متحول سازیم و خود را برای شروعی خارق العاده برای پیشرفت در حوزه اقتصاد و صنعت آماده کنیم.
امید داریم ورود به سال نو موجب شود تا بیمار سرطانی اقتصادمان از درد و رنج تورم، نابسامانی، بی‌ثباتی و بی‌برنامگی خلاص شده و شاهد رشد و ثبات اقتصادی و رونق تولید ایران عزیزمان باشیم.
این امر مستلزم بهره‌گیری از نظر متخصصین دلسوز و متعهد و اعتماد به جوانان نخبه و زبده برای خروج از شرایط وخیم اقتصادی می‌باشد.
انتظار داریم در سال جدید با بهبود روابط در حوزه سیاست خارجی و تنش‌زدایی با کشورهای دنیا خصوصاً کشورهای منطقه و همسایه، بازارهای خود را در پشتیبانی از رزمندگان عرصه اقتصادی بدست بیاوریم و خود را از تنگناهای تحریم و انزوا خارج نماییم.
ایمان راسخ داریم در کنار هم و با کمک هم می‌توانیم رشد کنیم که شواهد نشان داده است جوامعی به رشد رسیده‌اند که طرح مشارکت‌های جمعی و تعامل سازنده میان افراد مطلوب و رضایت ‌بخش است و ان‌شالله تا فتح قله‌های افتخارآمیز میهن عزیزمان ایران در ظل عنایات ویژه خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) پیش برویم.
اینجانب ضمن قدردانی از تمام اعضای خانواده بزرگ کفش، صنعتگران، مدیران دلسوز به جهت همراهی‌های کم نظیر در این راه پر پیچ و خم، سال نو شمسی را به همه‌ی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و بهترین‌ها را برای سربلندی ملت عزیز ایران خواستارم.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید