خداوند متعال را شاکرم که به حول و قوه الهی و تحت توجهات کریمانه حضرت فاطمه معصومه (س) پس از یک وقفه دو ساله به جهت اپیدمی ویروس منحوس کرونا، توفیق یار شد تا مجدداً جوانان صنعتگر با عزمی راسخ و همتی بلند، ششمین دوره نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم را رقم بزنند و توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت کفش ایران را به رخ بکشانند.
از دست و زبان که بر آید کز عهده شکرش به در آید
عزیزان بزرگوارم اگر نبود محبت و نظر بلند شما عزیزان قطعاً تحقق شعار با هم رشد کنیم به منصه ظهور نمی‌رسید که البته همبستگی و تعامل استان‌های کشور پایه اصلی هدف بود. بدون شک این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت کفش ایران جز با تلاش مجاهدانه خانواده بزرگ کفش ایران خصوصاً همکارانم در ستاد برگزاری نمایشگاه و اعضای محترم هیئت مدیره انجمن کفش ماشینی استان قم تحقق نمی‌یافت.
بر خود فرض می‌دانم از همکاری و حمایت بی‌دریغ پیشکسوتان صنعت، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و صنعتگران و نخبگان خانواده بزرگ کفش ایران قدردانی نموده و همچنین از کمک‌های بی‌دریغ مدیران محترم ملی و استانی خصوصاً استاندار محترم استان قم صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
قم شوز؛ در آغاز راه است و امید داریم با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی مجاهدان جوان صنعتگر و با مدد گرفتن از پیشکسوتان، شاهد رشد چشمگیر اشتغال و درخشش صنعت پایپوش ایران در سراسر جهان باشیم و با هم رشد کنیم…

جواد شعبان‌زاده
انجمن تخصصی صنفی صنایع کفش ماشینی استان قم
رئیس ستاد نمایشگاه بین‌المللی کفش (قم شوز)

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید