امروزه با تحول در عرصه تجارت جهانی و روش‌های بازاریابی فروش کالا، اهمیت شیوه‌های نوین و موثر نزد بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و صاحبان کسب و کار، بیش از پیش احراز گردیده است.
بدون شک یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین این شیوه‌ها، برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری می‌باشد.
برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بارویکرد بین المللی به عنوان امری زیر بنایی برای رونق بخشیدن به فضای کسب و کار شناخته می‌شود و یکی از بهترین روش‌های معرفی کالاهای تولیدی دارای ارزش افزوده در فرآیند توسعه صادرات غیر نفتی می باشد.
باید اذعان داشت نقش نمایشگاه‌ها در افزایش تولید،‌افزایش فروش، برندسازی، انعقاد قراردادهای تجاری، شناسایی رقبا، معرفی محصولات جدید به بازار و درنهایت کمک به رشد اقتصادی صنعتگران، نقشی بی بدیل است.
خدا را شاکریم که با همت و همدلی همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی، ششمین نمایشگاه بین المللی کفش صندل و صنایع وابسته استان قم با حضور ۳۰۱ شرکت از خانواده صنعت کفش در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع در شرایط خاص و با استقبال بی‌نظیر بیش از ۲۰ هزار نفری بازدیدکنندگان تخصصی داخلی و خارجی، بعنوان بزرگترین رویداد صنعت کفش کشور و بزرگترین رویداد نمایشگاهی استان قم برگزار گردید.
ما و همکارانمان در شرکت الماس تجارت شاهکار نهایت تلاش خود را به کار بستیم تا نمایشگاهی منظم، پرشور،با بازدهی بالا و در کلاس نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شود.
لذا بدینوسیله از اعتماد جناب آقای شعبان‌زاده ریاست محترم انجمن صنفی صنایع کفش ماشینی استان قم و هیئت مدیره محترم انجمن به جهت اعتماد به تیم جوان شرکت الماس تجارت شاهکار به عنوان تیم اجرایی نمایشگاه مراتب تشکر و قدردانی خود را را اعلام نموده و همچنین از همکاران عزیزم در این شرکت بابت تلاش‌های شبانه روزی در طول بیش از ۴ ماه جهت برگزاری موفق این نمایشگاه کمال امتنان و سپاسگزاری را ابراز می‌دارم.
امیدوارم با عنایت خداوند متعال در آینده نیز بتوانیم گامی موثر در جهت پیشرفت و توسعه اقتصادی میهن عزیزمان برداریم.

محسن سلیمانی
مدیر عامل شرکت الماس تجارت شاهکار
دبیر ستاد نمایشگاه بین‌المللی کفش (قم شوز)

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید