یک ویژگی مهم این نمایشگاه توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص جوان گرایی و توجه به تولید و کار جهادی است.
طبق فرموده رهبری کسانی که کار تولید می‌کنند مانند رزمنده هستند. جوانان در انجمن کفش قم دور هم جمع شدند و با شعار خوب «با هم رشد کنیم» توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند و این همدلی و تلاش می‌تواند الگویی برای سایر رشته‌ها مانند فرش و مبلمان باشد و توانمندی قم را به نمایش بگذارند.
برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها باعث رشد این صنعت خواهد شد که منجر به افزایش اشتغال و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود. هدف همه مسئولان باید این باشد که این الگو برای سایر صنایع بکار گرفته شود تا نگاه اقتصادی در شأن قم شکل گیرد با این نمایشگاه و شرکت بیش از ۴۰۰ میهمان خارجی ظرفیت قم به دنیا معرفی می‌شود.
تولیدکننده‌ها در زمینه واردات و صادرات و بروکراسی اداری مشکلاتی دارند رقابت از نظر کیفی بسیار بالاست و نسبت به بسیاری از کشورها کیفیت بالاتری دارد.
ما همه توانمندی داریم ظرفیت و امکان است اما قوانین دست و پاگیر اجازه نمی‌دهد تجارت به معنای واقعی انجام شود که شاهد پیشرفت باشیم.
تغییر و انباشت قوانین تولیدکننده‌ها را سردرگم کرده است نیازمند ثبات قوانین هستیم که سرمایه‌گذاری آنان رشد داشته باشد و متضرر نشوند و برنامه بلند مدت آرامش اقتصادی می‌خواهد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید