نمایشگاه صنعت کفش قم شاید نخستین نمایشگاه استان قم با این سطح و طراز در ۲۰ سال اخیر بود که حاصل تلاش یک تیم کاملا حرفه ای، باتجربه و آشنا به صنعت نمایشگاهی است.
روح‌الله ابراهیمی افزود: در مقایسه با نمایشگاه‌های بین المللی تهران، اصفهان، اراک و تبریز که در سال‌های اخیر رفتم سطح خوبی را داشت و از نظر چیدمان، غرفه ها، پشتیبانی، کار رسانه‌ای و المان سازی طراز ملی برخوردار است. باید با همکاری مسئولان و همت صنعت گران نمایشگاه ها در طراز ملی در قم برپا شود.
در فضایی که در چند ماه اخیر غول رسانه‌های معاند شرایط کشور را بسیار نا امن معرفی کردند، برپایی این نمایشگاه در امنیت و آرامش در ارتقای دید مثبت خارجیان نسبت به ایران و رونق اقتصادی کشور مؤثر خواهد بود.
سال ۱۳۸۸ نخستین خوشه شناسایی شده کفش و دمپایی استان قم با پنج واحد صنعتی و صنفی شروع به کار کرد و سال ۹۰ با ۲۰ غرفه نمایشگاه برپا کردند و روند صعودی را طی کردند تا به مرحله بلوغ رسیدند که بسیاری از سایه آنان بهره‌مند شوند و نمایشگاه طراز بین المللی را برگزار کنند.
شعار با هم رشد کنیم شاه بیت توسعه خوشه‌های صنعتی است و همه در کنار هم مزایا تهدیدها را با صدای واحد تولید کنیم و کار جمعی وفاق و همدلی نتیجه این نمایشگاه است.
انجمن کفش ماشینی قم به عنوان متولی اصلی نمایشگاه همت مثال زدنی داشتند آنان درسال جاری با تشکیل تیم قوی، باانگیزه و مجهز به دانش روز توانستند مخاطبینی را از ایران و اقصی نقاط دنیا جذب کنند.
امیدواریم که دبیرخانه دائمی این نمایشگاه در استان قم شکل گیرد و به عنوان یکی از نمایشگاه های طراز اول منطقه در صنعت کفش درسال های بعد فعالیت آن ادامه داشته باشد.
کیفیت کارها از نظر تنوع و کیفیت و تامین سبد کالای کفش خانواده از کودک تا بزرگسال، دخترانه، پسرانه، مجلسی، اسپرت، کوه نوردی، بیمارستانی و ..) و از نظر زنجیره تولید (از مواد اولیه تا تکمیل کفش) مثال زدنی است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید