شعبان‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا در نمایشگاه‌ها حضور دارید و در کل چه برنامه‌هایی برای نمایشگاه دارید، گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت کفش را در استان قم در سال ۱۳۹۸ برگزار کرده‌ایم که به اذعان تمام رسانه‌ها، یک نمایشگاه کاربردی و در خور بود. در نمایشگاه آخر ۱۹۸ تاجر خارجی از ۳۱ کشور حضور داشتند که منجر به قراردادهای خوبی شد. در نمایشگاه قم موضوع برای ما ملی و بین‌المللی بوده است.
مشتریان خارجی با دید ملی به نمایشگاه نگاه می‌کردند و به انتظارات خود در نمایشگاه رسیدیم. نمایشگاه قم یکی از نمایشگاه‌های موثر در حوزه کفش در کشور بوده است. این دو سال به دلیل کرونا نتوانستیم نمایشگاه برگزار کنیم و تمام تجار و تولیدکنندگان منتظر هستند که امسال نمایشگاه را برگزار کنیم.
دوره‌های قبل زمان برگزاری نمایشگاه ۲۰ دی تا ۵ بهمن بوده، امسال تاریخ نمایشگاه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ خواهد بود، دکوراسیون جزو اولویت‌ها ماست که گرید A را اجرا خواهیم کرد. البته سعی می‌کنیم قبل از نمایشگاه تاریخ دقیق را اعلام کنیم. امیدواریم پرشکوه‌تر از قبل بتوانیم این نمایشگاه را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: اینکه نمایشگاه در دو سال گذشته برگزار نشد، به این دلیل بود که تقاضا بسیار بالا بود و حدود ۶ هزار متر فضا داشتیم اما تقاضای ما ۲۵ هزار متر بود. برای نمونه در سال ۱۳۹۸ هر متقاضی ۱۰۰ متر جا درخواست داده بود، اما ما ۳۰ متر به آنها جا داده بودیم. هم فضا کم بود و هم شرایط کرونایی بود. هم‌اکنون منتظریم سایت نمایشگاهی قم آماده شود که اواخر اسفند ماه این اتفاق افتاد، در سال ۱۴۰۱ با حضور تجار داخلی و خارجی و با قدرت نمایشگاه بین‌المللی را برگزار می‌کنیم.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید