قیمت مهم‌ترین اصل در صادرات است
رئیس جامعه کفش ایران با بیان اینکه برای صادرات حتما باید مواد اولیه ارزان قیمت داشته باشیم، گفت: اولین و مهم‌ترین نکته در صادرات بحث قیمت محصول است.
به گزارش روابط عمومی انجمن کفش قم، محمد عرب در نشست هم‌اندیشی تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی و صنعتی زنجیره ارزش کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته ایران که به میزبانی انجمن کفش استان در اتاق بازرگانی قم برگزار شد، اظهار کرد: این جمع برای رفع مشکلات خود به دنبال اتحاد است.
وی با اشاره به اینکه تصمیمات صنعت کفش باید جمعی گرفته شود، مطرح کرد: برخی اتفاقاتی که در جامعه رقم می‌خورد در اصل مربوط به ما نیست ولی باید با کمک یکدیگر به رفع آن کمک کنیم.
رئیس جامعه کفش ایران با بیان اینکه برای صادرات حتما باید مواد اولیه ارزان قیمت داشته باشیم، عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین نکته در صادرات بحث قیمت محصول است.
وی با اشاره به اینکه باید حرکت ما آگاهانه باشد، خاطرنشان کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که باید تمام تلاش خود را برای حفظ صنعت خود انجام دهیم.
عرب با بیان اینکه جامعه صنعت کفش تلاش دارد از تمام شهرهای ایران عضو بگیرد، تصریح کرد: جامعه هیچ‌گونه محدودیتی برای عضو گرفتن ندارد و هدف جامعه نیز چانه‌زنی با دولت است.
وی با اشاره به اینکه دولت محدودیت‌هایی ازجمله داشتن کارت بازرگانی برای جامعه گذاشته است، یادآور شد: در جامعه کفش به کمک تمام فعالین صنعت کفش نیاز داریم.
رئیس جامعه کفش ایران با بیان اینکه اتحاد برای ما اهمیت بسیاری دارد، گفت: باید دست در دست یکدیگر به دنبال پیگیری مطالبات خود از دولت باشیم.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید