سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم گفت: ایجاد مراکز آموزشی در صنایع ایده خوبی است که باید توسط دانشگاه های استان عملیاتی شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن کفش قم، نشست جواد شعبان زاده رئیس انجمن کفش قم با رئیس و مدیران دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در دفتر انجمن برگزار شد.
دکترفلاح خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان علمی و تجربی اساتید متخصص و مجرب، تمرکز بر روش‌های آموزشی معطوف به کاربردی و مهارتی، وجود سیستم نظارتی و ارزیابی قوی و مجرب جهت ارزیابی کیفیت برگزاری دوره‌ها و آزمون‌ها و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی از مزیت‌های بارز این مرکز آموزشی می‌باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت و فلسفه وجودی سازمان مدیریت صنعتی که کمک به توسعه ظرفیت مدیریت کشور و تحول و بهسازی سازمان‌ها و دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی آن از طریق مشاوره، آموزش و تحقیق می‌باشد، لذا مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی بر توانمندسازی افراد در زمینه مدیریت و رهبری، صنعت و خدمات تمرکز نموده است.
جواد شعبان زاده، رئیس انجمن کفش قم گفت: با توجه به تغییرات روی داده در بازار کار، تخصص افراد بیش از مدرک تحصیلی آنان ارزش و اعتبار یافته و تحصیل در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند جوانان را در نیل به اهداف مهارتی یاری نماید.
وی افزود: استفاده از مدرسان برای پیشبرد برنامه‌های دانشگاه یکی از الزامات است. ایجاد مراکز آموزشی در صنایع ایده خوبی است که باید توسط دانشگاه علمی کاربردی عملیاتی شود. برنامه‌های بین‌المللی دانشگاه جامع علمی-کاربردی باید توسعه یابد تا به‌عنوان قطب تربیت تکنسین و نیروهای مهارتی در استان به بهترین نحو شناخته شود.


ارتباط با اتاق اصناف و انجمن ها باید در اولویت قرار گیرد و ایجاد بنیاد کارآفرینی و صندوق ملی توسعه مهارت راهکارهای مهمی است که لازم است پیاده‌سازی شود.
وی در پایان گفت: با آموزش‌های مهارتی کوتاه‌مدت می‌توان افراد را شاغل کرد و باعث رفع دغدغه‌های فکری بسیاری از خانواده‌ها شد. بحث معیشت و پرداخت به کارکنان هم دارای اهمیت بوده و باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید