به گزارش روابط عمومی انجمن کفش قم در نشست مشترکی که میان انجمن کفش قم با اتحادیه کفش اصفهان برگزار شد به تبادل نظر و مشورت در خصوص برگزاری نمایشگاه کفش اصفهان پرداخته شد.
مهندس معلم دبیر برگزاری نمایشگاه کفش اصفهان با اشاره به نوآوری‌های نمایشگاه کفش قم گفت: «توقعات از نمایشگاه‌های صنعت کفش بالا رفته و دیگر نمی‌‌توان نمایشگاهی برگزار کنیم که برای صنعت خروجی نداشته باشد. امروز دربرگزاری نمایشگاه‌ها، هدف‌گذاری در نمایشگاه‌ها برجسته و مشخص شده است».
مجری نمایشگاه کفش اصفهان بر لزوم هم اندیشی و همکاری همه تشکل‌های صنعت کفش در رویداهای نمایشگاهی تاکید کرد و افزود: «خروجی این نمایشگاه هاست که می‌تواند جایگاه صنعت کفش را بعد از خوراک و پوشاک در سبد مصرفی خانوار کفش بکند. امیدواریم با همت دوستان و با خرد جمعی بتوانیم این صنعت را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.»
جواد شعبانزاده، رییس هیات‌مدیره انجمن کفش ماشینی قم نیز گفت: «نسل جوان و خلاق دارد در صنعت کفش پای کار می‌آید و صنعتی فکر می‌کند. در بیرون از صنعت کفش، با صدای بلند و واحد در همه جا حامی یکدیگر و صنعت کفش باشیم. از تجربه یکدیگر بهره ببریم و راه‌های رفته را دوباره نرویم و دوباره دچار همان آزمون خطاهای گذشته نشویم. »
او افزود: «از طرف دیگر امروز دیگر باید کار را به جوان‌ها بسپاریم آن‌ها کار را بهتر از ما انجام می‌دهند. ما هم در کنارشان باشیم و تجربیات‌مان را در دسترس‌شان بگذاریم. »
وی در پایان با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در نمایشگاه گفت: «اگر نمایشگاه به رضایتمندی شرکت‌کننده منجر نشود نمایشگاه موفقی نخواهد بود. »


محسن سلیمانی دبیر اجرایی نمایشگاه های صنعت کفش “قم شوز و مترکس” گفت: امیدواریم همه فعالانی که نمایشگاه‌های صنعت کفش کشور را برگزار می‌کنند به انسجام خاصی برسند و با ایجاد یک شورای هماهنگی به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاههای صنعت کفش کشورگام برداریم.
و هر چقدر که تعامل بیشتر باشد می‌توان زودتر به اهداف توسعه ای این صنعت دست پیدا کرد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید