به گزارش روابط عمومی انجمن کفش قم در نشستی که میان فعالین صنعت کفش قم با رئیس انجمن کفش قم برگزار شد به بررسی راه کارهای فروش مدرن پرداخته شد.
رئیس انجمن کفش قم بیان داشت: نوآوری و خلاقیت می‌تواند در زمینه‌های تکنیکی و هنری، کالا را برای فروش در بازار جالب توجه کرده و از این نقطه نظر میان کالا و مصرف کننده رابطه نوینی برقرار سازد.
رئیس کمیسیون صادرات کفش ایران یادآورشد: برای استقبال از کالاهای ایرانی وظیفه دولت جلوگیری از قاچاق کالا، جلوگیری از ورودکالاهای مشابه داخلی به کشور، حمایت‌ها، معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ایی از تولید کنندگان و همچنین تولید بیشتر با تشویق کارکنان و بهره وری بیشتر، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، حفظ شان و منزلت مشتری، بهینه سازی خطوط تولید و … باید باشد.
شعبان زاده گفت: در شرایط کنونی عوامل مختلفی از جمله ازدیاد شرکت‌های تولید کننده و رقابت تنگاتنگ در حوزه‌های بازاریابی و فروش باعث شده سطح انتظار مشتریان از کیفیت محصول و خدمات بسیار بالاتر از دهه‌های گذشته باشد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه کالای ایرانی باید از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشند، بیان داشت: در شرایط کنونی مقوله خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌وکار به مبحثی بسیار حیاتی تبدیل شده است.
مهندس امامیان یکی از فعالین صنعت کفش در حوزه دیجیتال مارکتینگ گفت: تبلیغات صحیح کالای ایرانی در رسانه‌ها رشد سریع صنعت داخلی و بالا رفتن قوه خرید مردم را به دنبال دارد.
وی افزود: نوآوری و حرکت در مسیرهای تازه نخستین رمز موفقیت صنعت کفش است. وجود کالاهای متشابه در نتیجه ایجاد رقابت میان صنعتگران و نیاز هرچه بیشتر به جذب و حفظ مشتری, کسب و کارها را به نوآوری در صنعت کفش وادار می‌کند.
وی تصریح کرد: تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از کارخانه ها و شرکت‌ها در گرو فعالیت‌های تبلیغاتی است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید